مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

مهر سام ، فرشته کوچولوی ما

خودم اینجا....

1392/10/15 10:38
137 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسام عزیزم!                                                                      اینروزها خودم اینجا اما دلم اونجاست....                                        می پرسی کجا؟معلومه دیگه پسر گلم....دلم پیش مادربزرگه که سخت نگران سلامتی اش هستم.از طرفی کار خاصی هم از دستم برنمیاد.کاش میشد حداقل روزی یکی دوساعت درکنارش میبودم....اما افسوس....                                                                     پسرم!اصلا فکر همچی روزهایی  رو نمیکردم!                              ای کاشششششششششششششش!......                             ای کاش هیچ وقت هیچ چیزی برای ما آدمها به تکراری نمیشد.      ای کاش چشم دلمون باز میشد تا بهتر وبیشتر از نعمتهایی که خدا به ما داده لذت ببریم.تقریبا یکماه میشه که صدای گرم مادربزرگ رو نشنیدم....حالا میفهمم چه نعمتی بود صدای مادربزرگ....             اما پسرم کاملا امیدوارم واز خدا میخواهم که یکبار دیگه مادر بزرگت سالم و سرحال بشه ویکبار دیگه صدای قشنگشوش رولبخندهمه ما بشنویم !به امید اونروز!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)