مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهر سام ، فرشته کوچولوی ما

شاهنامه

1393/1/20 12:29
2,260 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسام عزیزم!                                                                                                                خیلی وقته که دارم روی یکی از قصه های شاهنامه کار میکنم...حتما میپرسی شاهنامه چیه؟              پسرگلم! شاهنامه ریشه وبنیاد سرزمین قشنگ ایرانه!                                                            شاهنامه هویت و شناسنامه مردم سرزمینیه که همیشه سربلند و سرافراز بودن!                           شاهنامه همون کتابیه که اسم تو رو از اونجا انتخاب کردیم....البته من گفتم سام و یا امیر سام....اما مامان گفت مهرسام! من هم خوشم اومد و تو شدی سام زندگی ما !                                                  سام یه پهلوان بزرگه یعنی پدربزرگ رستم ابر پهلوان ایران زمین.....پسرکم! قصه هفت خوان رستم رو آماده کردم که برا ی مهدکودکها اجرا کنم... اجرای خیلی خوبی میشه! مطمئنم!ا                                       البته چندی پیش توی کتابخونه حصارک چندین قصه شاهنامه رو برای بر و بچ مهدکودکی انجام دادم...چه صفایی داره وقتی که از ریشه ها واصالتها برای بچه های سرزمینم قصه تعریف می کنم....تا ذهن شفاف اونها از همین روزها با جوانمردی وانسانیت آشنا بشه!                                                            پسرم !کلی قصه دارم که برای توام تعریف کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)