مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهر سام ، فرشته کوچولوی ما

مهرسام دوست داشتنی

1393/6/29 13:15
132 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم  خیلی خیلی شیرین و شیطون شدی . کمی سینه خیز می رفتی که یکدفعه متوجه شدم خیلی سریع چهار دستو پا می ری . رفته بودم دستشویی که وقتی بر گشتم دیدم مسافت زیادی رو خودت اومدی و پشت در منتظر منی . خیلی شوک شدم تو رو پشت در دیدم . گلم دو تا دندون خوشکل هم که در آوردی خیلی ناز شدی . سر من  و بابا بابت کارهای خرید خونه خیلی شلوغه و این لحظات ناب زندگیمون با حضور تو را خیلی نشد عکس و فیلم بگیریم . ایشالا تولد یک سالگیت رو تو خونه جدید که با قدم های نازنین تو و برکت وجودت خریداری شد جشن می گیریم و سعی می کنیم بیشتر از حضورت لذت ببریم . خدایا شکرت به خاطر نعمتهای بی نهاییت و ببخش که شکر گذار نیستیم . به ما توفیق شکر گزاری عطا کن . گلم فقط شب ها نمی زاری من بخوابم خیلی زیاد از خواب بیدار میشی . ده ماه و دو هفته از وجودت نازنینت گذشته و زندگی ما  رو سرشار از هیجان و شادی کردی . دو ست دارم خیلی زود اولین سفر زندگیت به شمال رو  باهم تجربه کنیم

پسندها (3)

نظرات (0)